30.6.11

Style Icon of the Week: Garance Doré


She is more a role model than style icon to me (yes, i don't want her Sofia Coppola LV bag:) I am reading her blog everyday and that day when she wrote about her career path, she made me believe I can do also. The post she wrote about Istanbul, it also made my heart warmer.

Benim için daha çok rol modeli, stil ikonu olmaktansa (evet, Sofia Coppola LV çantasını istemiyorum:) Blogunu her gün okuyorum ve kariyer basamaklarını nasıl tırmandığını anlattığı gün, benim inancımı da kuvvetlendirdi. Istanbul hakkında ki yazıları da kalbimi ısıtmaya yetti.




Photo Credits: Lovely Scott Schuman aka The Sartorialist

2 comments:

Wear A Smile! said...

garance dore'ye ben de bayılıyorum, hem yaptığı işleri beğeniyorum, hem de stilini.. ayrıca favori blogger'ım scott schumann'ın sevgilisi olması da artı puan tabii ki! :) ne cool bir çift di mi?? ;))

istanbul'la ilgili postunu da görmüştüm, ilginçti her zamanki gibi..




http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

EFSUN said...

bence de cok sekerler cift olarak:)

yorumlarin icin tesekkur ederim:) iyi tatiller!

xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...